Патріотичне виховання в Червонопрапорній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
З УКРАЇНОЮ В СЕРЦІ!
Банер "З Україною в серці"
Модель національно-патріотичного виховання Червонопрапорної ЗОШ І-ІІІ ст.
Всю свою діяльність педагогічний колектив Червонопрапорної загальноосвітньої школи спрямовує на реалізацію протягом 4 років моделі школи та Концепції національно – патріотичного виховання.Модель нашої школи - «Соціалізація особистості за концепцією трьох «Я».
Організація національно – патріотичного виховання учнівської молоді у школі здійснюється через реалізацію моделі школи. Проект базується на усвідомленні вихованцями трьох «Я», а саме:
І. Я – успішний учень, у дорослому житті – успішний працівник;
ІІ. Я – система громадянських компетентностей, у дорослому житті - свідомий громадянин;
ІІІ. Я – особистість, успішний сім’янин .
Таким чином, національно-патріотичне виховання - одне з головних складових моделі виховної роботи школи. напрямок «Я – система громадянських компетенцій» виховної діяльності передбачає формування національної самосвідомості, виховання любові до рідного краю, свого народу, шанобливе ставлення до його культури; повагу, толерантне ставлення до культури всіх народностей, які проживають в Україні. Тому успішною реалізацією цього напряму вважаємо сформованість в учнів соціально-комунікативних компетенцій :
· єдність моральної свідомості та поведінки; вмотивованість до громадянського та особистісного самовизначення;
· готовність до моральних вчинків та доброчинної діяльності на засадах гуманного ставлення до людей;
· вільний моральний вибір;
· навички соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим;
· реалізація якостей суб’єкта громадянського суспільства.
Посилення національно-патріотичного виховання ще зумовлено подіями, які відбуваються в українському суспільстві і державі. Педагогічний колектив школи вважає нагальною потребою виховання в учнів патріотизму, щоб діти стали національно свідомими громадянами – патріотами, здатними в недалекому майбутньому забезпечити країні гідне місце в цивілізованому світі, а у випадку військової загрози змогли відстояти її незалежність та суверенітет, стали особистістю, яка своєю діяльнісною любов’ю до Батьківщини прагне досягти взаємності з метою створення умов для вільного саморозвитку і збереження індивідуальності, щоб становлення патріотичної свідомості здійснювалося на моральній основі.
Пріоритетним завданням національно-патріотичного виховання для педагогічного колективу є вироблення переконаності учнів, що сила українців у їх єдності. Єдність – це мета, вона ж засіб для досягнення мети.
Тому надзвичайно важливим є формування у дітей відчуття приналежності до України, особистої відповідальності за долю держави та українського народу, виховання поваги до державних символів, шанобливого ставлення до традицій і культури представників усіх національностей, що населяють нашу країну.
Мета національно - патріотичного виховання:
· успадкування духовних надбань українського народу;
· вивчення вікових традицій та героїчних сторінок історії українського народу та його Збройних сил;
· виховання моральної відповідальності за все, що робиться на рідній землі, палке прагнення боротися за розквіт, велич і могутність Батьківщини, готовності її захищати;
· виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
· формування національного самоствердження, любові до рідної землі, держави, родини, народу;
· визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності його культурної спадщини та майбутнього;
· утвердження принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, милосердя, патріотизму, толерантності та інших доброчинностей.
Модель патріота
Коментарi